Thursday, July 28, 2011

Heart's a mess.

Inima mea a obosit. A obosit sa tot incerce, sa-si doreasca lucruri care niciodata nu se materializeaza, sa spere, sa viseze. Inima mea are nevoie de o pauza.

Incerc sa-mi implementez in minte idei de genul "Maine va fi mai bine" sau "Totul se intampla cu un motiv". Uneori, nu totul se intampla cu un motiv. De ceva timp sunt foarte axata pe ideea asta, cum ca orice se intampla in Universul acesta are un scop si un motiv pe care il vom afla mai tarziu. Orice lucru negativ sau rau care mi se intampla, il trec cu vedere si-mi spun in minte, dupa un oftat lung "Ehhh, totul se intampla cu un motiv". Dar daca nu e asa? Daca nu exista un motiv pentru "TOT"? M-am saturat sa incerc, sa-mi doresc, sa sper... Si sa ma lovesc de ziduri, de usi, de oameni reci.

Stiu ca pe unii ii motiveaza esecul si-i fac sa isi doreasca sa lupte si mai mult pentru ce-si doresc, dar eu nu sunt asa. Eu cand sunt pusa la pamant, raman acolo si greu imi fac curajul sa ma ridic si sa merg mai departe. Pe mine NU ma motiveaza esecul, pe mine ma deprima. Din acest motiv uneori prefer sa evit sa imi fac sperante, planuri, ganduri. Pentru ca stiu ca nu exista happy end pentru mine. Aparent, I'm one of those unlucky types...

Vreau ca macar o data in viata asta sa primesc ce-mi doresc. Nu cer totul. Doar ce-mi doresc pe moment. Fericire, liniste, un camin cald si un suflet frumos care sa ma iubeasca atunci cand sunt trista sau fericita.

Inima mea a obosit sa iubeasca. Oficial, inima mea a hotarat sa ia o pauza.

0 comentarii:

Post a Comment