Saturday, July 2, 2011

Un fel de Inceput

Mi-ar fi usor sa incep sa ma prezint asa cum o faceam in scoala generala, in liceu. Sa incep cu numele complet, sa continuu cu varsta, zodia, pasiuni si multe alte detalii formale. As putea sa scriu multe pagini despre asta, nu imi lipsesc cuvintele. Dar nu acesta e motivul pentru care am decis sa folosesc blog-ul. Am ales calea virtuala de-a scrie si posta ganduri si sentimente, pentru ca varianta clasica, cea a jurnalului scris de mana, nu ma mai convinge. De mai bine de 2 ani nu mai am curajul sa-l deschid si sa-mi insir pe foaie trairile. Consider ca, o data deschis, tot ce s-a intamplat in perioada aceasta de timp devine real. Si inca nu sunt pregatita pentru realitatea aceea. Poate nu voi fi niciodata... Dar pana voi avea curaj sa dau ochii cu amintirile si povestea mea insirata in cuvinte grabit conturate pe paginile unor caiete studentesti, imi voi revarsa sufletul in cuvinte tastate intr-o fereastra, pe o pagina de blog.

0 comentarii:

Post a Comment