Tuesday, May 19, 2015

Magie in luna liliacului - May Women Blogmeet #2

Nu pot sa cred cat de repede zboara timpul! Toata saptamana trecuta mi-am dorit sa scriu postarea, insa nu am reusit sa strecor cateva ore libere pentru mediul virtual.

Sambata, 9 Mai, la ora 13, am participat la cel de-al doilea blogmeet din Bacau, intalnire dedicata bloggeritelor din acest judet.
Daca la prima intalnire am fost 6 gagici cochete, de data aceasta am reusit sa umplem spatiul dedicat nefumatorilor de la Pasticceria Mignon - am fost 15! 15 femei adorabile, usor timorate la inceput, dar determinate sa ne cunoastem mai bine.

Am intalnit foarte multe fete minunate, cu job-uri interesante si hobby-uri fascinante. Cu unele impart pasiuni comune (Bianca, inca trebuie sa vorbim!), iar pe altele le-am admirat in secret.
Pentru ca intalnirea a avut loc de Ziua Europei, am decis sa folosim aceasta ocazie drept tematica pentru vestimentatia aleasa. M-a incantat extrem faptul ca Franta a fost cea mai "utilizata" - myself included!



Intalnirea a fost prea scurta, surprizele prea frumoase, iar degustarile prea bune (Mignon si Solaris au fost vinovatii)!
Am petrecut aproape 5 ore pline de rasete, zambete si voie buna.

La fel cum s-a intamplat la prima intalnire, si acum am plecat incarcata de energie pozitiva, un car de inspiratie si dorinta de a face mai mult. Mai mult bine, mai multe lucruri utile, mai multe planuri, mai multa implicare, mai multe vise!

Nu pot decat sa ma simt privilegiata ca mi s-a acordat sansa de a face parte din aceasta comunitate, desi sunt la inceput de drum pe soseaua blogging-ului.
Pentru aceasta minunata ocazie, simt din nou nevoia sa ii multumesc Adinei, pentru ca s-a gandit la mine, si Ancai, pentru ca m-a acceptat intre ele.



Divele virtuale care au participat sunt:

- Claudia, al carei blog de delicii te lasa cu gura apa. Va multumesc pentru surprizele minunate din partea celor de la Green Sugar!
- Alina, fiinta adorabila cu care am descoperit ca ne stim inca de acum 7 ani, de pe reteaua de socializare Hi5. Ea este "vinovata" care l-a intruchipat pe Mos Craciun din partea site-ului Triodeluxe.
- Corina, a carei pasiune sper sa o ghideze cu fir de argint spre saptamana Modei de la Paris. Cand un om este atat de dedicat si devotat pasiunii sale, nu merita altceva!
- Elena, prezenta zambitoare si la fel de incantatoare ca la prima intalnire.
- Sonia si al ei rariat fermecator m-au facut sa zbor cu gandul pe meleaguri franceze.
- Monica, cea care ne tine la curent cu toate evenimentele importante din regiune. Merita sa aruncati un ochi!
- Bianca, "angajata Monicai", este co-blogger pe site-ul "sefei" mai sus mentionata, dar sunt sigura ca aceasta intalnire a convins-o sa se lanseze solo in lumea virtuala.
- Anca a fost la fel de plina de viata, la fel de stralucitoare si cu acelasi spirit excelent de organizare. Ea s-a ocupat, din nou, de pregatirea acestui eveniment - de la rezervarea spatiului, pana la distribuirea cadourilor din partea sponsorilor. A fost o prezenta magica!
- Oana, femeia cu chip de adolescenta si par minunat ne-a fermecat cu stilul ei London-Paris street style.
- Rudia, minunata profesoara! Ea ne-a impresionat cu cel mai sincer cadou - cartea scrisa de ea, cu dedicatie personalizata pentru fiecare bloggerita. Iti multumesc din nou, abia astept sa ma cufund in lectura!
- Daniela a fost compania mea de tigara. Blog-ul ei, desi la inceput, este foarte bine structurat si promite multe!
- Adina , un alt Mos Craciun al intalnirii. Ne-a incantat cu glumele ei si mult pozitivism.
- Roxana, femeia pentru care nu exista destule cuvinte pentru a o caracteriza. Mi-a intrat la inima prin stilul finut, dar extrem de amuzant, prin eleganta si caldura sufleteasca pe care o emana.
- Andreea, fata periculoasa de pe motor si cu o carte la activ. Ce poate fi mai frumos de atat?!

Sponsorii care ne-au inseninat weekend-ul si care m-au facut sa ma simt ca un copil in dimineata de Craciun sunt: Dove, Elmiplant, Flormar, Makeup Shop, B.U, RomaniaSTR8, GamARde, Solaris, Triodeluxe, Gloves in a bottle, Derma E, Famous Luxury Perfumes, Green Sugar, Okian, Gerovital, Irina Mitrofan Independent Usborne Organiser.



Astept cu nerabdare sa treaca mai repede lunile pentru a va revedea cu drag, femei magnifice!

2 comments:

  1. Multumesc pentru apreciere <3
    Si mie mi-a facut o deosebita placere sa te cunosc si abia astept sa ne revedem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele dragi, imbratisari!
      Trec repede lunile astea si mai facem o ieseala.

      Delete