Tuesday, June 9, 2015

Trash 'em! *empties - May*

Iar a trecut o vesnicie de la ultima postare...

Cred ca luna Mai a fost cea mai productiva la capitolul produse consumate - si nu as putea fi mai fericita!
De obicei incep mai multe produse de acelasi gen (creme de corp, geluri de dus, etc) , pe care le termin mai greu, insa si cand le termiiiin, topesc 2-3 dintr-un foc!







Iubirile mele, cremele de corp, au fost hitul lunii.


L'occinate Cherry blossom miroase superb, vreau sa încerc cat mai multe produse de la ei - sunt WOW!
Untul de corp african shea butter and chocolate truffle de la Avon Planet Spa a fost delicios pe timpul iernii. Mirosul chiar persista, insa devenise mult prea dulce pentru primavara-vara, asa ca am tras de el sa il termin cat mai repede. 
Crema de corp de la Victoria's Secret honeysuckle, gala apple and stephanotis - miros rupt din rai, persistenta si hidratare - I'm in love!
Lotiunea de la Sephora cu ginger lime e perfecta pentru vara. Are o textura usoara, aproape apoasa, miros fresh, proaspat. 

Cum sa nu iubesc produsele de corp?!


Cand vine vorba de protectie si prospetime, Dove este pe primul loc in topul preferintelor. Folosesc anti-perspirantul solid din scoala generala si il inlocuiesc doar daca primesc cadou alte produse, cum a fost cazul spray-ului Rexona, primit de la Mos Craciun. Acesta si-a facut treaba cu brio impreuna cu anti-perspirantul Dove (le folosesc împreună, intai stick-ul solid si apoi spray-ul).


Am reusit sa termin masca de picioare Avon Foot Works cu levantica. O foloseam destul de rar, la cateva luni, cand aveam timp sa imi rasfat picioarele.
Am dat gata si o crema de maini - Oriflame Sweden Spa - cu miros placut de trandafiri. Textura sa nu a fost groasa, intra repede in piele si lasa mainile catifelate.


Sapunul lichid pentru maini Palmolive black orchid a fost ales pentru ambalajul mov (prietenii stiu despre obsesia mea pentru aceasta culoare). Mi-a placut mirosul, textura si faptul ca a curatat foarte bine, fara a usca mainile.
Scrub-ul de corp Sephora cu monoi tiare a fost dragostea mea! L-am folosit cu zgarcenie pentru a ma bucura cat mai mult de aroma sa. Mi-au placut mult granulele, abia astept sa il readaug in colectie!


Apa micelara Garnier mi-a fost alaturi, la bine si la greu, cateva luni bune. Curata bine, nu lasa pelicula lipicioasa pe ten, nu usuca pielea. Deja am in dulap al 2-lea tub.
Nu am crezut ca o sa consum vreodata lotiunea tonica de la Clinique - are 487 ml! Din pacate nu avea lista de ingrediente afisata, dar am simtit alcool in compozitie, ceea ce nu prea mi-a placut.
Crema de galbenele am folosit-o pe zonele proaspat epilate, pentru a calma durerea si zonele iritate. 
Crema Uriage a ramas ratacita, dupa ce i-am finalizat sora in Aprilie
Crema depilatoare Avon Skin So Soft isi face treaba cu brio. Pentru ca ma irit tare cand ma epilez singura cu benzi, crema asta ma salveaza mereu!


Fondul de ten Vichy Liftactiv Flexiteint mi-a fost prieten in aceasta primavara. Textura sa este foarte usoara, dar acoperirea m-a surprins. Mi-a facut tenul sa arate fresh si radiant. Imi plac mult fondurile de ten Vichy - mai am doua in stoc.
Pudra de ten Inglot a ajuns la sfarsit de drum. Acoperire buna, fara efect de masca - ma declar multumita. 
Mini mascara Sephora Outrageous volume mi-a ajutat genele sa obtina efectul "WOW!" pana s-a uscat. Raman fana mascara Sephora!
Mereu ma intristez cand ma despart de produse minunate. A fost si cazul untului de buze Yes to Carrots, care mi-a hidratat buzele pe timp de iarna - primavara. Sper sa ne reintalnim, prieten drag!


Oja Glamour Queen (primita cadou la cumpararea revistei Glamour) deja se uscase si nu mai putea fi folosita.
La fel s-a intamplat si cu top coat-ul Farmasi. Acum sunt in cautarea unui top coat bun.
Sfaturi, recomandari?


Masca concentrata Pantene Pro-V Colour Protect mi-a deschis nuanta suvitelor si mi-a facut parul mult mai matasos, atragand intrebari de genul "Te-ai vopsit?" dupa fiecare spalare a parului. Love-love-love!

Sapunul solid Lush a fost folosit o singura data pe corp, in rest exclusiv pentru maini. Miroase bine, nu usuca pielea, dar, din pacate, nu se mai gaseste in Romania acest brand.


Am intarziat multicel cu postarea, insa de cand am ramas fara laptop, nu am nicio tragere sa scriu de pe tableta...

Sunt curioasa daca ati incercat vreun produs si cum vi s-a parut!

Va pup si va imbratisez cu drag!

6 comments:

  1. Am incercat deodorantul de la Rexona si m-a iritat teribil sub brat...
    Nu l-am folosit pana la sfarsit... Am scris si pe blogul meu despre experienta neplacuta cu acest deodorant. Poate depinde de fiecare persoana in parte, cat de sensibil este in zona cu pricina. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau sa aud asta... Eu nu am avut probleme cu niciun deodorant. Doar cel de la Bourjois mi se parea ca miroase ciudat / uratel cand il aplicam, in rest a fost pace si armonie la capitolul asta, thank God!

      Delete
  2. Pentru topcoat am doua recomandari: Orly Sec'n Dry daca vrei ceva pentru uscare rapida (lungeste binisor rezistenta ojei) sau Essence The Gel Topcoat, mai accesibil, cu un aspect lucios fain. Pe lista mea de incercat sunt si CND Vinylux si Sally Hansen Miracle Gel Topcoat.
    Spor la consumat bunatati in continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu caut de un an Gel Topcoat-ul de la Farmec, dar nu il gasesc nicaieri. Cred ca il voi incerca pe cel de la Essence, nu mai investesc mult in oje pentru ca voi reveni lunile urmatoare la gel si iar se usuca in dulap...
      Multumesc pentru sfaturi, ti pup!

      Delete
  3. Imi place ideea cu taiatul tuburilor pentru a folosit tot produsul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fac asta la majoritatea produselor cu textura groasa, pentru ca ramane mult produs pe peretii tubului si ar fi pacat sa nu profit de tot continutul.
      Ca orice Fecioara veritabila, sunt "zgarcita" si vreau sa fructific tot. :D

      Delete