Saturday, July 11, 2015

Keratina lichida - Anian *review*

In Martie, cand Adina, m-a invitat la prima intalnire a bloggeritelor din Bacau, am spus "Da" fara sa ezit, dornica sa cunosc femeile minunate din blogosfera si sa aflu lucruri noi despre blogging.
In Mai, la a 2-a intalnire m-am simtit ca acasa, printre fete cunoscute si altele noi - a fost o placere!
Cireasa de pe tortul placerii a fost reprezentata de atentiile si cadourile primite de la sponsori.

Echipa Triodeluxe mi-a indeplinit dorinta si am primit keratina lichida si sapunul de maini, ambele de la Anian.


Daca ati citit postarea aceasta stiti deja cate produse folosesc pentru par. Am renuntat la toate produsele pentru coafare si am folosit keratina exclusiv timp de aproape 2 luni.

Dupa fiecare spalare, lasam parul sa se usuce in proportie de 30 - 40%, dupa care aplicam cate 4-5 fas-fas-uri de keratina. Mai lasam parul liber sa se usuce putin, dupa care veneam cu foehn-ul si il uscam. Folosirea uscatorului de par este necesara pentru a fixa ingredientele active ale keratinei.
Primul lucru remarcat a fost mirosul - nu chiar pe placul meu, recunosc. Miroase usor funky, nu e dulce, fructat, nici macar masculin. E ceva... Diferit.


Keratina lichida este renumita pentru refacerea firului de par deteriorat si pentru combatarea (si prevenirea) caderii parului.
De cand o folosesc, am observat mai putine fire de par despicate, ba chiar a durat ceva pana sa gasesc un fir palmier.
Imi place faptul ca se aplica usor si igienic, este de ajuns sa apas de cateva ori pe pompita, iar produsul se disperseaza singur in par. 
Dupa cum am mentionat, il folosesc de 2 luni si am consumat destul de putin, cam 1/4 din produs.

Acum am luat o mica pauza de la el, pentru a reusi sa mai termin din produsele din baie, dar cu siguranta ne vom reintalni la toamna!

Produsul poate fi achizitionat de aici si costa 40 RON. Pentru 250 de ml mi se pare un pret foarte bun, mai ales ca dureaza si dureaza si dureaza.


Imi face cu ochiul si sora lui, masca de par cu keratina. Cred ca voi intregi familia, in curand.

Al 2-lea produs a fost sapunul lichid pentru maini. M-a atras din prima datorita ambalajului - poza cu turnul Eiffel. Prietenii stiu ca sunt innebunita dupa Paris si trebuie sa am TOT ce are legatura cu Parisul.

Am inceput sa folosesc de o luna, iar cei 500 de ml se termina foarte greu... Ma spal extrem de des pe maini. De fapt, cand sunt in dus ma spal de vreo 3-4 ori pe maini cu sapun. Inainte sa aplic sampon ma spal pe maini, dupa ce aplic sampon ma spal pe maini, dupa ce aplic scrub-ul de fata ma spal pe maini... S-a inteles ca ma spal pe maini?! Ideea este ca produsul este foarte econom - A little goes a long way!

Sapunul lichid are o nuanta placuta de roz, care da foarte bine intr-o toaleta feminina, este cremos, iar o pompita este de ajuns pentru a curata mainile. Miroase placut a trandafiri, face spuma multa, iar mirosul persista pe maini.

Produsul poate fi achizitionat de aici si costa 14 RON.

Ambele produse imi plac foarte mult si cu siguranta voi reveni pe site pentru a incerca si altele!

Voi ati incercat keratina lichida? Daca da, va place? Daca nu, va tenteaza?

2 comments:

  1. Keratina are si efect de netezire a parului?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Il netezeste si il face sa straluceasca, dar nu ofera acel efect de netezire pe care il ai dupa ce iesi de la salon. Niciodata nu am reusit sa ating nivelul de salon, chiar daca folosesc aceleasi produse... Tricky job!

      Delete