Friday, July 29, 2011

Zdrobeste-mi inima...

... si pune-mi o piatra in locul ei, sa uit ce sunt sentimentele si ce-nseamna dorinta. Lasa-ma sa plutesc, lasa-ma sa ma sting, lasa-ma sa mor si sa renasc. Ia-mi amintirile, ia-mi visele si speranta... Ia-mi tot sufletul si pleaca departe cu el. Ascunde-l sub praf de stele sau sub picaturi de apa. Ascunde-l sau sparge-l. Nu mai am ce sa fac cu sufletul meu, iar de pastrat ca amintire nu-l vreau...

Ia si timpul ramas, ia-mi tot, dar da-mi liniste. Da-mi liniste si o inima lipsita de sentimente. Da-mi vise si scoate-mi din minte notiunea de iubire si dor.

Da-mi voie sa uit ce altii au uitat deja, lasa-ma sa ma curat de fantoma amintirilor arse si lasa-ma sa respir aer curat, lipsit de resentimente.

Lasa-ma, Timpule, sa ma dezleg. Ia-mi tot ce am si nu mai pot folosi si da-mi liniste nebuna... Ia-mi tot. Dar da-mi un singur motiv sa respir...

0 comentarii:

Post a Comment