Monday, May 25, 2015

Beauty Tag: Pacatele mortale ale frumusetii

Acum cateva saptamani am fost nominalizata in primul meu tag oficial de catre Alina
Mi-a placut mult tema si felul in care frumusetea a fost combinata cu pacatele. Sa recunoastem, toate pacatuim, mai ales cand e vorba de cosmetice!

1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Dar cel mai scump?

Inainte sa citesc postarea Alinei, ma gandeam la balsamurile de buze de la Yves Rocher care au fost pana in 2 €, insa ea mi-a amintit de creioanele Ada, care au fost 1,5 lei.
Cel mai scump produs trebuie sa fie paletele de la Urban Decay - Naked I, Book of Shadows III si 15 Anniversary - si Too Faced, in jur de 230 lei fiecare.

1.2. Lacomie - Care este cea mai ieftina oja pe care o ai? Dar cea mai scumpa ?

Cele mai ieftine cred ca sunt cele de la Flormar - pana in 10 lei in momentul achizitionarii. Cea mai scumpa (si draga) trebuie sa fie cea de la Chanel, care pe site-ul oficial din America e in jur de 110 lei. 


2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire / ura? Ce produs a fost greu de gasit?

In momentul de fata am ajuns la stadiul de tolerare cu uleiul demachiant de la Sephora. Inainte il foloseam sec, simplu, singur si imi ramanea pe ten o pelicula foarte uleioasa. Acum dau imediat cu gel de curatare si dispare acea pelicula.

Cel mai greu am dat de fondul de ten NARS (care l-am achizitionat din Sephora Paris), fixativul L'Oreal si anticearcanul Maybelline, ambele aduse de catre prietena mea, Iulia, din Boots Londra.
Iti multumesc, din nou, draga mea, pentru cadoul minunat!
2.2. Manie - Care este oja cu care te afli intr-o relatie de iubire / ura? Ce oja a fost greu de gasit?

La capitolul oje sunt linistita. Am destul de multe, tinand cont ca le folosesc doar de cateva ori pe an.
Am momente cand ador nuantele de rosu, vinisiu, mov inchis, dar ajung la saturatie si trec pe nuante nude. Si vice versa.


3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic?
Ador produsele I love..., mirosul acestora este delicios. Dar si produsele de la Balea miros divin.



4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Desi am 2 tuburi de masca de picioare, cred ca folosesc acest produs de 2 ori pe an. Mereu uit sa o aplic inaintea dusului, asa ca stau cuminti pe raft si prind praf. Ma incalzesc cu ideea ca dupa fiecare dus folosesc crema de picioare, pudra si spray si mai trece din vinovatie.

5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?

Nu pot sa aleg un singur produs, asa ca voi face un top 3: fondul de ten, tusul de ochi si rujul. Daca am un ten uniform, ochii conturati si un ruj pe buze, simt ca pot cuceri lumea.

5.1. Mandrie - Ce oja iti da mai multa incredere in tine?

Imi place foarte mult oja rosie de la OPI - Red my fortune cookie, dar ma simt mult mai feminina si office cand am un french frumos aplicat.


6. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Daca incep sa scriu aici wishlist-ul meu, postarea asta se va transforma intr-un roman cu 2-3 volume.
Momentan imi sta gandul la pudra pulbere Laura Mercier si peria Tangle teezer.


Nu voi da tag-ul mai departe unor anumite persoane, dar daca doriti sa raspundeti provocarii, va rog sa imi lasati un comment cu postarea voastra sau chiar cu raspunsurile la intrebari.

0 comentarii:

Post a Comment