Wednesday, March 16, 2016

Trash 'em! *empties - winter edition*

Recunosc, iarna asta am fost lenesa din timp de vedere al blogging-ului. Am "hibernat" cateva luni, insa primavara asta am rasarit ca un ghiocel. 
Am strans o plasa plina de produse epuizate, insa nu stiu daca are rost sa le prezint pe fiecare in parte. Voi face un scurt rezumat, caci o parte dintre ele deja au vazut lumina blog-ului deja.


Ca de obicei, cel mai mare succes l-au avut produsele pentru corp pe care le topesc imediat. Cele mai hidratante au fost cele de la Oriflame (Giordani Gold si cea cu lapte si miere), ale caror aroma o simteam pe piele si dimineata. Cea cu trandafir si ciocolata (Avon) a avut un miros comestibil, cu greu m-am abtinut sa nu o devorez, iar cea cu unt de shea si merisoare mi-a mentinut pielea fina. Crema de la Yves Rocher era pe jumatate consumata si tot mutam bidonasul prin dulap - nu am reusit sa mai astept primavara sa o folosesc, asa ca am mirosit a ulei de masline iarna asta - este foarte hidratanta.
Am terminat si doua creme de maini - una de la EOS, care mi-a lasa mainile fine, iar una de la Yves Rocher care mirosea demential!
M-am ambitionat sa termin cat mai multe spray-uri de corp, asa ca am dat gata trei la numar (toate de la Avon). Note to self: Iti ingheata pielea iarna daca foloseste acest spray-uri, masochisto!
Cel pe baza de ulei mi-a hranit pielea cel mai bine, dar eu le folosesc pentru aromarea corpului, dimineata, inainte sa ies din casa.


Categoria a 2-a este formata din geluri de dus, scrub-uri de corp si sapunuri. Exfoliantul de la Avon m-a impresionat placut, miroase si curata bine. Cel de la Yves Rocher a fost mai mult gel de dus gomant. Nu am simtit ca actioneaza foarte bine, avand granule marisoare si cam rare. Gelul de dus de la Baylis & Harding a avut o textura gelatinoasa. Daca nu eram atenta, cadea de pe buretel si trebuia sa o iau de la capat. Mi-a placut mult mirosul la acest produs. La fel a fost si cu gelul de dus de la Sephora cu trufe - mirosea superb, dar nu prea spuma. Gelul de la The Body Shop cu moringa e preferatul meu de la acest brand. Ador mirosul, textura - iubesc acest produs si abia astept sa recumpar ceva din gama Moringa. La categoria sapunuri lichide am testat Aile pentru piele sensibila, Balea cu lapte si miere si pe cel cu piersici si nectarine, iar la categoria sapunuri solide - Dove soft peeling si un sapun cumparat din Lidl. Toate au curatat bine si au un miros placut.
Granulele scrub-ului Fennel cu unt de shea chiar se simt pe piele, iar dupa dus imi simteam pielea mai usoara, mai luminoasa. Dizolvantul pentru unghii fara acetona de la Ebelin si-a facut din nou loc in dulapul meu dupa ce am terminat acest recipient. Curata bine oja, dar simt ca imi usuca putin zona din jurul unghiei. 


Si la par am dat gata cateva produse. Multe masti / uleiuri de par - trei uleiuri de la Oriflame cu grau si cocos (preferatele mele din liceu, desi acum simt ca si-au schimbat formula si nu mai sunt la fel de eficiente), masca tratament de la Balea (care chiar e preferata mea acum, lasa parul foarte matasos si frumos mirositor). Uleiul magic de la L`Oreal mi-a fost prieten mult timp, iar acum a fost inlocuit de rezerva ta. Imi place enorm acest produs, miroase bine si simt ca imi hidrateaza parul. Masca de par de la Wella Biotouch Extra Rich intensive mask pentru par si cei 750 ml ai sai a stat in chirie o vesnicie in baia mea. A durat si a durat si a durat... Mi-a placut, a lasat parul matasos, hidratat si moale. 
Am finalizat si 2 spray-uri pentru par - cel pentru protectie termica de la Tony & Guy si samponul uscat de la Batiste pentru par brunet. 


Fata mea a "topit" cateva produse: Apa micelara de la L`Oreal, care mi-a placut mult si a curatat bine, apa micelara de la Lancome, care e superba, dar mult prea costisitoare, doua demachiante bifazice de la Balea (cel mai bun demachiant bifazic pana acum!) si o lotiune tonica cu acid glicolic de la Reviva.


Am terminat si crema de fata de la Amway Artistry, crema pentru matifiere Vichy, masca cu namol de la PlanetSpa Avon, bicardonat de sodiu (il folosesc combinat cu scrubul pentru fata) si doua primere de fata - Gosh Velvet Touch Line Perfector si Lioele Secret Pore Rich Balm varianta travel size. Daca primele produse au fost obisnuite si nu m-au impresionat cu nimic, primerele mi-au furat inima! Au o textura usor siliconata, insa in contact cu pielea, se intind foarte usor si lasa tenul fin si uniform. Daca aveti ocazia sa puneti mana pe ele, incercati-le!


Pielea mea s-a bucurat de protectia oferita de Dove, brand-ul preferat atunci cand vine vorba de antiperspirante si deodorante. Reusita iernii - Am reusit sa finalizez o apa de toaleta! Pentru ca sunt alergica la parfumuri si ma apuca criza de tusit mereu cand incerc parfumuri noi (si puternice), am mai multe parfumuri pe care le folosesc prin rotatie, dar nu reusesc niciodata sa ajung la ultima picatura. Cu Omnia Amethyste Bvlgari m-am ambitionat si sunt mandra de mine (dar si putin melancolica, caci mi-l doresc iar!).


La categoria make-up, am finalizat: fondul de ten Gordani Gold Age Defying, oja Maybelline in nuanta visiniu inchis, rujul Essence in nuanta rosie, tusul gel Essence in nuanta London baby si doua mascara: Volume Glamour de la Bourjois si Volume Million Lashes noir excess L`Oreal. Cel mai tare regret tusul gel de la Essence, care nu se mai produce...


Am dus la reciclat o plasa intreaga de cosmetice si, ca pana acum, dilema mea este - de ce nu se elibereaza dulapul deloc daca tot termin produse!?...

4 comments: