Monday, September 12, 2016

Birthday wishlist

Ca tot mai e o saptamana pana la ziua mea, am inceput sa imi fac wishlist-ul in gand: "Mi-as dori aia si aia... Poate si aia.. Aia sigur! Ah, si aia..."
Pentru a centraliza mai usor dorintele, dar si pentru a le bifa atunci cand reusesc sa le indeplinesc, m-am gandit sa scriu despre ce-mi doresc. Nu voi asterne pe lista tot ce imi doresc, caci mai pastrez unele secrete doar pentru mine, insa voi dezvalui cateva dorinte care imi vin acum in minte.

Imi doresc o aurora boreala. 
De fapt, imi doresc sa ajung in tarile nordice unde se poate observa foarte bine aurora boreala. Vreau sa stau infololita in pat, preferabil langa un semineu, si sa ma imbat cu privelistea de pe geam. Poate chiar mi-as face curaj sa ies la -142952623 de grade incat sa admir cerul cat mai bine. Da, vreau o aurora boreala - doar pentru ochii mei!

Imi doresc o stea
Am analizat Google-ul si am descoperit acum multi ani ca se pot achizitiona stele si pot fi denumite dupa dorinta posesorului. Vreau sa-mi cumpar o stea, pe care sa o denumesc "M.".

Imi doresc sa ma trezesc in Paris de ziua mea. 
Daca ne cunoastem si am schimbat 2-3 cuvinte, cu siguranta unul a fost "Paris", Sunt indragostita de Paris, respir acel oras si sunt abonata la toate feed-urile care contin poze si informatii cu si despre Paris. Acum 2 ani am avut norocul sa imi sarbatoresc ziua de nastere in Paris si sa ma trezesc dimineata cu privelistea turnului Eiffel la 500 de metri distanta... A fost o aniversare de vis si imi doresc sa se repete experienta!

Imi doresc carti
Multe carti. Mai sus le-am enumerat pe cateva de pe wishlist-ul meu. Vreau sa stau in aer liber, cu o patura pe picioare, o cana de vin fiert in mana si sa lecturez linistita.

Imi doresc un ceas Michael Kors.
Daca geanta MK este in drum spre mine, ceasul se lasa asteptat. Ma fascineaza mult modele pe negru, dar si cele argintii sau chiar golden rose... Ah, nu pot sa ma decid!

Imi doresc cosmetice.
What a shocker! :)) O parte din dorintele de aici au ajung deja in dulap si pe fata mea. Dar inca imi doresc cateva minunatii - aparent am o obsesie pentru fonduri de ten. Rujul Boys'n Berry in nuanta Storm trebuie sa fie pe buzele mele toamna asta. Musai!

Pe langa toate dorintele de mai sus, cel mai mult imi doresc liniste si armonie. Imi doresc sa ma trezesc dimineata linistita si fericita. Imi doresc sa petrec alaturi de prieteni dragi cu un tort delicios de ciocolata si multa-multa sampanie (Zarea muscat dulce, please and thank you!). Imi doresc sa stiu ca toti oamenii sufletului meu sunt bine, sanatosi si fericiti. Si nu in ultimul rand, imi doresc sa ma iubesc!

Voi ce va doriti de ziua voastra?

1 comment: